Fallout 4: The Capital Wasteland - You Gotta Shoot 'Em in the Head Gameplay Trailer
Подробнее
Fallout 4: The Capital Wasteland - You Gotta Shoot 'Em in the Head Gameplay Trailer,People & Blogs,,Today the Capital Wasteland team presents some gameplay of an alpha build of the quest, You Gotta Shoot 'Em in the Head, a fully playable side quest in Fallout 4 The Capital Wasteland with all of its locations playable also. The gameplay footage shown in this video is from a internal build and is a work in progress. Everything shown here is subject to change, some areas you will see are unpolished. Also all the voices present and Tenpenny Lobby music are placeholder for demonstration purposes and will NOT be included in the final release! We hope you enjoy the video! CW Social Media: Website: https://capitalwasteland.com/ Instagram: https://www.instagram.com/fallout4cw/ Discord: https://discord.gg/KZCwsJh Credits: HcG x Grill (Co Project Lead) - Quest Scripting, Implementation, Video Footage and Level Design (Republic of Dave Exterior, Museum Interior) TheFriedturkey (Asset Lead) - Assets, Outfits and Level Design (Tenpenny Tower, Dukov's Place, Underworld, Museum Interior) NafNaf95 (Project Lead) - Exterior Level Design C411um13 (Level Designer) - Rivet City Interior, Republic of Dave Interior Radbeetle - NPC Faces (Most of them) Zanthir - Video Visualizer
Fallout Модификации,Fallout,Фоллаут,фэндомы,Fallout 4,Fallout 4 Capital Wasteland,F4CW
Еще на тему
Я не так ратую за F4CW как за F4NV, но, бля, геймплейно F4 - так-то топовая игра.
Кабы не "Fallout" в названии, очень много претензий к 4ке отпали бы.
Графон - ладно, графоно-моды на вегас и трешку местами реально мощные есть. Хотя вкусовщина, я никогда enb терпеть не мог, а почти все "ТОП ГРАФОН FNV МОДПАК" требуют для сокрытия косяков ставить enb.
Но неадекватность движения, "ахуенный" AI (в случае fnv и f3 - Artificial Idiots), неспособность игры прососать больше 30 нпс на 1 квадратный километр?
Все это капля за каплей, да делает экспириенс хуевым.
...Особенно если уже прошел каждую игру по десятку раз.
Зачем переносят? Потому что могут, отъебись от них.
Ребята, в отличии от "перенос первой части на движок F3/Fnv/F4"-проектов, которых уема хуча была, имеют все шансы релизнуться.
И свою аудиторию найдут.
И в отличии от, скажем, скайвинда и скайбливиона, ВЫПУСКАЮТ контент готовый по ходу дела, а не просто набивают портфолио.
Да, даже если они не релизнут нихуя, от них в целом всем игрокам F4 перепала куча ништяков, новые монстры, гули, косплекты оружия и брони, компаньоны...