Восприятие.
Подробнее
Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L. Video Series - Perception,Gaming,Bethesda Softworks,Fallout 4,Action Role-playing Game (Video Game Genre),S.P.E.C.I.A.L.,Fallout (Video Game Series),Fallout (Video Game),Bethesda Game Studios (Video Game Developer),Todd Howard (Award Nominee),Xbox One,PlayStation 4 (Video Game Platform),Personal Computer (Video Game Platform),Role-playing Game (Game Genre),Video Game (Industry),Following total atomic annihilation, the rebuilding of this great nation of ours may fall to you. That’s why Vault-Tec has prepared this educational video series for you to better understand the seven defining attributes that make you S.P.E.C.I.A.L.! This week's S.P.E.C.I.A.L. video focuses on Perception. Study it carefully to ensure your survival and to discover what makes you S.P.E.C.I.A.L. To learn more, visit Bethesda.net. Following total atomic annihilation, the rebuilding of this great nation of ours may fall to you. That’s why Vault-Tec has prepared this educational video series for you to better understand the seven defining attributes that make you S.P.E.C.I.A.L.! Today we’ve released the first video in the series – starting, of course, with Strength. Study it carefully to ensure your survival and to discover what makes you S.P.E.C.I.A.L. To learn more, visit Bethesda.net or visit these Fallout sites Official Website http://fallout4.com Facebook https://facebook.com/fallout Twitter http://www.twitter.com/fallout Instagram http://www.instagram.com/fallout_game ESRB RATING: Mature with Blood and Gore, Intense Violence, Strong Language and Use of Drugs.
Fallout 4,Fallout,Фоллаут,фэндомы,видео,video
Еще на тему
Сделаны ролики в стиле роликов из 50-ых годов, тогда бы это посчитали верхом киноискусства.
И да, эти были лорными. Оттого и возникать причин не было.
Во-вторых, если уж на то пошло, вряд ли те компании, о продукции которых идёт речь в роликах, и правительство могло грешить съёмками ширпотреба.
В-третьих,
Как-минимум человек (ИРЛ) за счет лучше работающих органов чувств (это и есть "восприятие") имеет больше шансов увидеть/почувствовать/услышать что кто-то на него покосился в неудачный момент. Первое что пришло в голову.
В реальном мире почему - объяснил.
Почему в игре - да почему угодно, это игра.
Что не так?