Артбук Fallout. / Fallout art :: Fallout (Фоллаут,) :: Кликабельно :: внутри еще :: высокое разрешение :: фэндомы

Fallout art песочница высокое разрешение внутри еще Кликабельно ...Fallout фэндомы 
Артбук Fallout.(2 часть)
Fallout,Фоллаут,фэндомы,Fallout art,песочница,высокое разрешение,внутри еще,Кликабельно
Подробнее

Fallout,Фоллаут,фэндомы,Fallout art,песочница,высокое разрешение,внутри еще,Кликабельно
Еще на тему
Развернуть
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:00 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:00 ответить ссылка 0.1
cmoiivd J01ÜV3H1 n
tuH
e wÿ s .ar_
г» ^-2. ■*/•>(// A»/«¿ k/iyvyxrÿ ^ J~ s tJV*) -n!/v/vr?i>ls --$&$/ty7S
-JsTUijrrÿ </(?J
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:00 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:01 ответить ссылка 0.1
•««• AfcAVwR
¿,CC€SS<i>-*e&; Wik.. Ä.
7Lt C/ajAj'
26 THE ART OF FALLOUT 3
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:01 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:01 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:02 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:02 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:02 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:03 ответить ссылка 0.2
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:03 ответить ссылка 0.0
REATURES
lam's approach to designing a creature is to start with its personality, am the player's perspective, in the midst of an intense battle as he ids-off slashing 10-inch claws with a tiny 1 Omm pistol, the personality ay not be the most critical element in determining how best to kill or 1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:03 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:04 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:04 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:05 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:05 ответить ссылка 0.1
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:05 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:06 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:06 ответить ссылка 0.2
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:06 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:07 ответить ссылка 0.2
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:07 ответить ссылка 0.0
Rinzhard Rinzhard 01.03.201411:07 ответить ссылка 0.0
Только зарегистрированные и активированные пользователи могут добавлять комментарии.
Похожие темы

Похожие посты
ROBOTS Emil's input on every robot wos "make it more like Robby the Robot!" and this was the mind-set we had in approaching the various mechanical creatures in the world. For many robots that carried over from the previous games, we tried to stay true to the original design, as with Mr. Handy and
подробнее»

Fallout,Фоллаут, фэндомы Fallout art песочница высокое разрешение Кликабельно

ROBOTS Emil's input on every robot wos "make it more like Robby the Robot!" and this was the mind-set we had in approaching the various mechanical creatures in the world. For many robots that carried over from the previous games, we tried to stay true to the original design, as with Mr. Handy and
THE WORLD This section covers Fallout's various environments and locations, and the many structures that appear throughout. Although it takes a good deal of trekking through the world to see it all, there's quite a bit of variety in the environments. At one extreme we have the classic po
подробнее»

Fallout,Фоллаут, фэндомы Fallout art песочница высокое разрешение Кликабельно

THE WORLD This section covers Fallout's various environments and locations, and the many structures that appear throughout. Although it takes a good deal of trekking through the world to see it all, there's quite a bit of variety in the environments. At one extreme we have the classic po