Артбук Fallout (1 часть)! / Fallout art :: Fallout 3 :: Fallout (Фоллаут,) :: высокое разрешение :: Кликабельно :: внутри еще :: фэндомы

песочница Fallout art Fallout 3 внутри еще высокое разрешение Кликабельно ...Fallout фэндомы 
Артбук Fallout (1 часть)!
Fallout,Фоллаут,,фэндомы,песочница,Fallout art,Fallout 3,внутри еще,высокое разрешение,Кликабельно
Подробнее

Fallout,Фоллаут,,фэндомы,песочница,Fallout art,Fallout 3,внутри еще,высокое разрешение,Кликабельно
Еще на тему
Развернуть
в pdf ее можно найти?
можно конвектировать
можно и найти
http://www.fallout-archives.com/files/manager/index.php?act=view&id=255
Я выкладываю в разрешении - 2275 × 1601,конвектируется в пару минут в любой удобный для человека формат. Вес примерно 450 мб (в формате pdf)...По ссылке вес 34 мб.
Если интересно и вообще актуально, то я продолжу по частям выкладывать.
конечно, интересно
Только зарегистрированные и активированные пользователи могут добавлять комментарии.
Похожие темы

Похожие посты
THE WORLD This section covers Fallout's various environments and locations, and the many structures that appear throughout. Although it takes a good deal of trekking through the world to see it all, there's quite a bit of variety in the environments. At one extreme we have the classic po
подробнее»

Fallout,Фоллаут, фэндомы Fallout art песочница высокое разрешение Кликабельно

THE WORLD This section covers Fallout's various environments and locations, and the many structures that appear throughout. Although it takes a good deal of trekking through the world to see it all, there's quite a bit of variety in the environments. At one extreme we have the classic po
ROBOTS Emil's input on every robot wos "make it more like Robby the Robot!" and this was the mind-set we had in approaching the various mechanical creatures in the world. For many robots that carried over from the previous games, we tried to stay true to the original design, as with Mr. Handy and
подробнее»

Fallout,Фоллаут, фэндомы Fallout art песочница высокое разрешение Кликабельно

ROBOTS Emil's input on every robot wos "make it more like Robby the Robot!" and this was the mind-set we had in approaching the various mechanical creatures in the world. For many robots that carried over from the previous games, we tried to stay true to the original design, as with Mr. Handy and